Please - You-Tube video - typ in Alouarn Retreat om de configuratie van het huis te bekijken.
Instagram -
KINDVRIENDELIJK
Perfect voor grotere groepen op een privéterrein van 5 hectare met uitzicht op de oceaan en de rivier.
2 open haarden, 2 aparte woonruimtes / 3 Foxtel Televisies
Slaapkamer 1: 1 kingsize bed met eigen badkamer / spa
Slaapkamer 2: 1 queen bed met eigen badkamer
Slaapkamer 3: 1 queen bed
Slaapkamer 4: 4 eenpersoonsbedden (stapelbedden)
Slaapkamer 5: 1 tweepersoonsbed
Slaapkamer 6: De Loft Studio met een kingsize bed, een eigen keuken en een badkamer
Het huis ligt op slechts enkele minuten van de mooiste stranden en de wereldberoemde wijnmakerijen zijn om de hoek. Perfect voor gezinnen.
Strikt GEEN WEDDINGSFUNCTIES toegestaan.
Managementplan Alouarn Retreat - in overeenstemming met de Stayz Gedragscode nadat de boeking is bevestigd.
De Algemene Voorwaarden waarop een Eigendom wordt aangeboden, geboekt en bewoond voor Vakantieverhuur op basis van het contract tussen de Eigenaar en de Gast moeten op adequate wijze deze Gedragscode en bepalingen uiteengezet in dit Deel omvatten en consistent zijn. 3. 1 Formaliteiten: de Algemene Voorwaarden: a) Moet schriftelijk zijn; b) Mogelijk in elektronische, afgedrukte of andere wettelijk conforme vorm; c) Moet de informatie bevatten en de zaken in deel 3 van deze Gedragscode behandelen; d) kan informatie bevatten op basis van verwijzingen zoals boekingsvoorwaarden, gebruiksovereenkomst, huisregels, wetten en informatie die door websitebezoekers ter beschikking is gesteld; en e. Kan betrekking hebben op andere zaken die over het algemeen vereist zijn met betrekking tot de Verhuur van het Eigendom en eventuele bijzondere voorwaarden, mits deze niet strijdig zijn met deze Gedragscode, waaronder met name dit Deel 3. 3. 2 Algemene inhoud a) De Algemene voorwaarden moet het volgende bevatten: i. het adres en de beschrijving die voldoende zijn om de specifieke eigenschap te identificeren; ii. Gastnaam, gebruikelijke woonadres, e-mail en telefoonnummer (s); iii. verblijfsdatums en in- en uitchecktijden; iv. totale te betalen huurprijs en eventuele andere kosten; v. bedrag en tijdstip van betaling van de aanbetaling en het saldo van de verschuldigde gelden; vi. bepalingen inzake wijziging, annulering en verbeurdverklaring of terugbetaling van betaalde bedragen; en vii. contactgegevens voor de manager of hun benoemde vertegenwoordiger. b) De Algemene Voorwaarden mogen de oneerlijke contractvoorwaarden en andere bepalingen van de Australische consumentenwetgeving niet schenden. Deel 3. Vakantieverhuur - Algemene voorwaarden tussen eigenaren en gasten Huurvoorwaarden Gedragscode - Versie: 1. 0 (maart 2012) Pagina 20 van 25 3. 3 Licentie geen huurovereenkomst De Algemene voorwaarden moeten het volgende omvatten: a) Gasten krijgen een beperkte toestemming om de woning te bezetten voor vakantiedoeleinden; b) Dit is geen huurovereenkomst voor woningen in het kader van de wetgeving voor residentiële huurovereenkomsten; en c) Het niet naleven van de verplichtingen van de gast in de Algemene voorwaarden kan leiden tot beëindiging van de toestemming om de woning te bezetten en uitzetting. 3. 4 Zekerheidstegoeden of obligaties Een borg (of equivalent) moet worden verkregen van de gast (bijv. Contant geld of een creditcardtransactie of autorisatie) voorafgaand aan het begin van de bezetting; a) Gasten moeten worden geïnformeerd dat het niet naleven van de Algemene Voorwaarden kan leiden tot beschuldigingen tegen de borg; en b) Waarborgsommen moeten worden beheerd, verwerkt en geboekt en eventuele restituties worden vrijgegeven of teruggegeven aan de gast zo snel mogelijk na hun vertrek in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving. 3. 5 Maximum aantal gasten en bezoekers (12ppl) - In overeenstemming met de Gedragscode moeten de Algemene voorwaarden specificeren: a) Maximaal toegestaan aantal Gasten; en b) Maximaal toegestaan aantal bezoekers. 3. 6 Algemene verplichtingen van gasten en bezoekers Gasten en bezoekers moeten: a) zich houden aan alle huisregels en regels; b) Respecteer de woonbelevingswaarde en veiligheid van het eigendom en de buren; c) Zich onthouden van asociaal gedrag; d) Gasten moeten controle hebben over en verantwoordelijk zijn voor Bezoekers en ervoor zorgen dat Bezoekers de Huisregels naleven; e) Voldoen aan instructies van de Manager en veiligheidsdiensten tijdens hun verblijf; en f. Breng de Beheerder op de hoogte van eventuele geschillen of klachten zo snel als praktisch mogelijk is. Vakantieverhuur Gedragscode - Versie: 1. 0 (maart 2012) Pagina 21 van 25 3. 7 Geluid en wooncomfort a) Gasten mogen geen lawaai maken dat aanstootgevend is voor buren, vooral tussen 22.00 en 8.00 uur en tijdens aankomst en vertrek op eender welk tijdstip. tijd tijdens de bezetting. b) Beledigend geluid is verboden en kan leiden tot: i. beëindiging van de toestemming om het eigendom te bezetten; ii. uitzetting; iii. verlies van huur betaald; en iv. extra kosten voor beveiliging en andere uitgaven die in mindering kunnen worden gebracht op Zekerheidstegoeden of Obligaties. c) Gasten moeten zich houden aan de door de politie of regelgevende instantie afgegeven lawaaibestrijding, normen en bevelen om de impact op de woonbelevingswaarde van buren en de lokale gemeenschap te minimaliseren. 3. 8 Functies en partijen a) Het eigendom is geen "feesthuis" en dergelijke activiteiten zijn ten strengste verboden; en b) Elke bijeenkomst, viering of entertainment die is toegestaan in de accommodatie mag niet in strijd zijn met woonvoorzieningen en moet voldoen aan alle huisregels. 3. 9 Toegang en parkeren a) Gasten en bezoekers moeten zich houden aan parkeerregels en rekening houden met buren; b) Parkeren dient strikt binnen de grenzen van de accommodatie te geschieden. Informatie over eventuele toegangsbeperkingen of parkeerbeperkingen om te zorgen voor gemakkelijke toegang met minimale hinder voor andere bewoners of naburige woningen; c) Geef indien relevant het maximumaantal toegestane voertuigen ter plaatse en parkeerruimte (s) aan; en d) Indien van toepassing, moeten gasten mogelijk voertuig- / trailerregistratienummers verstrekken. 3. 10 Recycling en afval a) Gasten moeten afval en recycling afvoeren in overeenstemming met de gebruikelijke praktijk in de accommodatie en in de daarvoor bestemde bakken; b) Gasten mogen geen overtollig afval achterlaten in openbare of gemeenschappelijke ruimtes; en Vakantiehuis Gedragscode - Versie: 1. 0 (maart 2012) Pagina 22 van 25 c) Gasten moeten coöperatief zijn in het naleven van de vereisten met betrekking tot de vuilnis- en recyclingsinzamelingdagen van de gemeenteraad en eventuele speciale vereisten met betrekking tot tot verwijdering van vuilnis of afvalminimalisatie. 3. 11 Klachten- en geschillenbeslechtingsprocedure Informatie over klachtenafhandeling, waaronder: a) Verplichtingen van de klant om eventuele problemen of incidenten onmiddellijk te melden; en b) Klachten en geschillenbeslechtingsprocedure. 3. 12 Gevolgen van het niet voldoen aan de Algemene Voorwaarden a) De gevolgen van het niet naleven van de Algemene Voorwaarden vereisten kunnen handhavingsmaatregelen omvatten van de eigenaar, Manager, veiligheidsdiensten, lokale raden of, in sommige gevallen, de Politie. b) Handhavingsactie is onderworpen aan de Australische consumentenwetgeving en andere relevante wetgeving. c) Een dergelijke handhavingsactie kan leiden tot beëindiging van de toestemming om het Eigendom te bezetten, uitzetting, verlies van betaalde huur, inhoudingen op borgsommen en extra kosten.