technische specificaties
BESCHRIJVING: "Strike" is een Condor 37 getrokken door Daniele Buizza en gebouwd door de werf R. P. D. Cividino (bg). De filosofie van het schip is vrij eenvoudig, vrij van beperkingen tonnage met een relatief lichte verschuiving, met een romp van de waterleidingen doel gekoppeld aan een goede waterlijnlengte laat goede prestaties te varen.De boot is eenvoudig, zelfs manoeuvreren in beperkte ploeg met uitstekende medium onder automatische rudder 7. 5 knopen motor- en 5. 5 knopen (Volvo Penta 20 pk), manoeuvres worden uitgesteld in de cockpit. "Strike" was bereid om te gaan met de navigatie op de middellange tot lange afstand in de Middellandse Zee met een bemanning van twee en zeilde afgelopen zomer in de Tyrreense afgemeerd in Castiglione della Pescaia, het winnen van vele regatta klasse IOR .. Het wordt vereenvoudigd en geoptimaliseerd de boot nemen van twee ideale types: de open vaartuig met betrekking tot het dek apparatuur en technologische oplossingen, terwijl het voor comfort aan boord die we wilden doen was compromis tussen concurrerende prestaties en ruimteaanbod.
DATA TECNICILOA m. 11. 42Bmax m. 3. 01Pescaggio m. 1. 80Displ. 3300 kg.Sup. Velica (R + G 120%) = 76 vierkante meter Spi 110 sq
COSTRUZIONEScafo ingebouwde biaxiale E glasvezel versterkt polyester en naar een van de beste tijd van de werven (RPD). omega versterking in één richting en biaxiale koolstof. Bulb in lood van ongeveer 900 kg met de rompconstructie.
Inventaris: Motor: Sernagiotto drofin 15cv 2010 0 uren gebruik, 2 propellers
Rigging: sloep bewapend in het hoofd; mast, giek: Sorimast; furling: Bamar (2003), trasto grootzeil Harken (2006), lieren: 2 Baron 44 in de cockpit, het dekhuis Harken 2 en 3 op de boom Baron, dubbele lopend want in spectra en uitgerekt, RVS staand want (2002) dek hardware en Baron Harken, 6 Antal stoppers op het dak
Dekuitrusting: uitkomen Olcese Ricci en F4 (2004), helmstok, kompas Silva (2004), vangrails en stalen rongen (2002), ramen (2002), Bimini (2003), elektrische ankerlier, 1 anker (delta 10 kg) met ketting en textiel, water 240 liter roestvrijstalen tank oplegger, diesel 30 litriInterni: volledig vernieuwd van primaire mahonie werf, 6 kooien waaronder twee doubles, stuwmateriaal in Dogato, grote kaarttafel, volledig vernieuwd elektrisch systeem ( 2004), waterwerken in uitstekende staat met dubbele autoclaaf circuit en handmatige, rompen 2005 wc met zwarte watercircuit en roestvrij tank (2006), een manuele lenspomp en mechanische (gekoppeld met de motor), keuken 3 branders en oven , koelkast (2000), kussens (2001), binnenverlichting aan energiebesparing. Opmerkingen: romp overgeschilderd in 1998, teak cockpit, preventieve osmosebehandeling epoxy (1998), Giekhuik, tonnage IOR en IMS.De boot is klaar voor een fantastische glide, en in zijn kielzog vele moderne boten te zetten. VELERanda doorgelat met kakkerlak in CL 2010; 2 Cover randa2 Genua spi vallen Spectra
MATERIAAL VARIEBANDIERA BELGIAN in pozzettoAnulare vaste kompas met drijvende lijn licht 2006Due brandblussers lierhendels - Boat hook - Fenders Bansigo waterdicht schot in de boeg Tender bijna nieuw. Kleuren-tv met antenne. CD Radio
ELECTRONICS gps, eco log Tridata Autohelm, marifoon, navtex, 90 watt zonnepaneel op rollbar (2010), elektronische lading accu's, gel accu's waterdicht 3 + een traditionele motor, inverter12-> 220
technische specificaties
BESCHRIJVING: "Strike" is een Condor 37 getrokken door Daniele Buizza en gebouwd door de werf R. P. D. Cividino (bg). De filosofie van het schip is vrij eenvoudig, vrij van beperkingen tonnage met een relatief lichte verschuiving, met een romp van de waterleidingen doel gekoppeld aan een goede waterlijnlengte laat goede prestaties te varen.De boot is eenvoudig, zelfs manoeuvreren in beperkte ploeg met uitstekende medium onder automatische rudder 7. 5 knopen motor- en 5. 5 knopen (Volvo Penta 20 pk), manoeuvres worden uitgesteld in de cockpit. "Strike" was bereid om te gaan met de navigatie op de middellange tot lange afstand in de Middellandse Zee met een bemanning van twee en zeilde afgelopen zomer in de Tyrreense afgemeerd in Castiglione della Pescaia, het winnen van vele regatta klasse IOR .. Het wordt vereenvoudigd en geoptimaliseerd de boot nemen van twee ideale types: de open vaartuig met betrekking tot het dek apparatuur en technologische oplossingen, terwijl het voor comfort aan boord die we wilden doen was compromis tussen concurrerende prestaties en ruimteaanbod.
DATA TECNICILOA m. 11. 42Bmax m. 3. 01Pescaggio m. 1. 80Displ. 3300 kg.Sup. Velica (R + G 120%) = 76 vierkante meter Spi 110 sq
COSTRUZIONEScafo ingebouwde biaxiale E glasvezel versterkt polyester en naar een van de beste tijd van de werven (RPD). omega versterking in één richting en biaxiale koolstof. Bulb in lood van ongeveer 900 kg met de rompconstructie.
Inventaris: Motor: Sernagiotto drofin 15cv 2010 0 uren gebruik, 2 propellers
Rigging: sloep bewapend in het hoofd; mast, giek: Sorimast; furling: Bamar (2003), trasto grootzeil Harken (2006), lieren: 2 Baron 44 in de cockpit, het dekhuis Harken 2 en 3 op de boom Baron, dubbele lopend want in spectra en uitgerekt, RVS staand want (2002) dek hardware en Baron Harken, 6 Antal stoppers op het dak
Dekuitrusting: uitkomen Olcese Ricci en F4 (2004), helmstok, kompas Silva (2004), vangrails en stalen rongen (2002), ramen (2002), Bimini (2003), elektrische ankerlier, 1 anker (delta 10 kg) met ketting en textiel, water 240 liter roestvrijstalen tank oplegger, diesel 30 litriInterni: volledig vernieuwd van primaire mahonie werf, 6 kooien waaronder twee doubles, stuwmateriaal in Dogato, grote kaarttafel, volledig vernieuwd elektrisch systeem ( 2004), waterwerken in uitstekende staat met dubbele autoclaaf circuit en handmatige, rompen 2005 wc met zwarte watercircuit en roestvrij tank (2006), een manuele lenspomp en mechanische (gekoppeld met de motor), keuken 3 branders en oven , koelkast (2000), kussens (2001), binnenverlichting aan energiebesparing. Opmerkingen: romp overgeschilderd in 1998, teak cockpit, preventieve osmosebehandeling epoxy (1998), Giekhuik, tonnage IOR en IMS.De boot is klaar voor een fantastische glide, en in zijn kielzog vele moderne boten te zetten. VELERanda doorgelat met kakkerlak in CL 2010; 2 Cover randa2 Genua spi vallen Spectra
MATERIAAL VARIEBANDIERA BELGIAN in pozzettoAnulare vaste kompas met drijvende lijn licht 2006Due brandblussers lierhendels - Boat hook - Fenders Bansigo waterdicht schot in de boeg Tender bijna nieuw. Kleuren-tv met antenne. CD Radio
ELECTRONICS gps, eco log Tridata Autohelm, marifoon, navtex, 90 watt zonnepaneel op rollbar (2010), elektronische lading accu's, gel accu's waterdicht 3 + een traditionele motor, inverter12-> 220