Bijgewerkt appartement dat zich achter de poorten van La Costa Resort bevindt. Het resort heeft een wereldberoemd Chopra-wellnesscentrum, La Costa Resort Spa / Salon en een prachtige golfbaan die beschikbaar is voor het publiek op slechts een steenworp afstand van het appartement met uitzicht op delen van het resort.
Dit studioappartement op de bovenste verdieping heeft twee queensize bedden, een badkamer en een extra damestoilet. Open conceptontwerp met grote keuken, eigen kleedkamer en inloopkast. Het flatgebouw heeft een eigen privézwembad, naast een ondergrondse garagedepot. City of Carlsbad heeft limieten gesteld aan vakantieverhuurlocaties, dit gebouw en een ander collectief gebouw dat bekend staat als Chateaugebouwen en dat zich binnen de resortpoorten bevindt, zijn er maar een paar die als vakantieverhuur binnen Carlsbad mogen opereren.
Details
TV - Woonkamer 60 "met BluRay-speler
2 queensize bedden, beide zijn posturepedic (een bed is een pluche en is eenmaal stevig)
Gast poeder kamer
Master badkamer met douche, kleedkamer en grote wastafel
Volledige keuken
Elektrisch fornuis
magnetronoven
Vaatwasmachine
muntwas in het Condo-gebouw
Gemeenschappelijk zwembad
Alle linnengoed inbegrepen
1 Beveiligde parkeerplaats onder gebouw
Lift van parkeerplaats naar condo niveau
Airco
V Wat voor soort internetverbinding (wifi of dial-up) is beschikbaar?
Een Time Warner-kabel Wifi
Q Zijn er extra kosten voor internet?
A Nee
V Ligt het op loopafstand van het hoofdlobby / clubhuis Omni?
A Ja - E-mail ons en vraag om een kaart
V Hebben condo-gasten toegang tot de diensten van het Omni-hotel, restaurants, enz.?
Een deel van het hotel is open voor publiek, zoals restaurants, winkels, spa / salon, Chopra Center en golf zijn voor iedereen toegankelijk.
V Wat is de vergoeding "beperkte schade vrijstelling" ten bedrage van $ 99. 00 voor?
A dekt $ 5000 op voor accidentele schade in plaats van een storting in contanten. Dit geldt niet voor decontaminatie van huisdieren of roken.
Vraag: Kun je me alsjeblieft vertellen over je annuleringsbeleid?
A Alles wat binnen 30 dagen na aankomst is geboekt, krijgt geen restitutie. Een reisverzekering kopen is altijd een goed idee. We bieden dit aan via CSA als je geïnteresseerd bent.
V Is er zowel een wasmachine als een droger in het apparaat?
A Nee, maar er is er een in het gebouw op het laagste niveau bij de liftuitgang
V Wat is uw in- en uitchecktijd?
Een check-in zestien, uitchecken 10 uur
V Is iemand eenvoudig bereikbaar via een mobiele telefoon of ter plaatse in geval van nood?
A Ja
V Is de flat vol met papieren producten (veel wc-papier, papieren handdoeken, tissue)?
A Ja. Er is 1 rol papieren handdoeken, 2 rollen toiletpapier aanwezig. Er is een supermarkt op loopafstand voor extra behoeften.
V Zijn badhanddoeken aanwezig?
A Ja
V Zijn badhanddoeken aanwezig?
A Ja
Q Hebben condo-gasten toegang tot de zwembaden en tennisbanen van LaCosta Omni Resort?
A Nee - dat is alleen voor leden. Ze hebben echter wel tennislessen en workshops beschikbaar met geavanceerde reserveringen.
Q. Zijn huisdieren of roken toegestaan in de unit?
EEN. Nee. De unit is ontworpen met alle hypoallergene materialen en goederen, dus huisdieren of roken in de unit zullen resulteren in decontaminatie om de unit te herstellen en zo een gevoelige omgeving te behouden.
V Bent u beschikbaar om via de telefoon te praten voordat ik iets online boek?
A Ja
V. Kunt u mijn reservering houden?
EEN. Uw reservering is niet beveiligd totdat de betaling is uitgevoerd. Bovendien kunnen de tarieven worden gewijzigd totdat uw reservering is geboekt. We sturen u een betalingsverzoek met een link en een opgegeven bedrag. Als u na 2 dagen niet reageert of iemand anders een van uw datums boekt, werkt de link niet meer en moet u mij een nieuw verzoek sturen.
Q. Wat moet ik doen als iets niet werkt?
EEN. We streven ernaar onze gasten zo comfortabel mogelijk te maken. Bel als iets niet goed werkt of je hebt hulp nodig bij het werken met een apparaat. Hoewel we streven naar een naadloos verblijf, moet u er rekening mee houden dat we niet immuun zijn voor externe leveranciers, zoals stroomuitval, kabel- en wifi-onderbreking of gewoon een hapering met een apparaat. We hebben betrouwbare en gerenommeerde armaturen, elektronica en apparaten in de unit geplaatst, maar soms zijn dingen niet perfect. Bel ons als er iets nodig is en we zullen ons best doen om dit te verhelpen als zich tijdens uw verblijf een probleem voordoet.