HomeAway Inc. Kwartaalomzetgesprek Veelgestelde Vragen

Bedankt dat u zo'n waardevolle klant bent. We hebben een lijst samengesteld met antwoorden op enkele vragen die u mogelijk heeft na ons Kwartaalomzetgesprek dat plaatsvond op 4 november 2015.

Algemeen
Wat heeft u bekend gemaakt tijdens de telefonische conferentie?
U vindt meer informatie over het over het publiekelijk aangekondigd nieuws hier.
Kunt u een tijdlijn opstellen voor latere mededelingen en updates?
Wij streven ernaar transparant te zijn. Wij geven u begin volgend jaar een update over onze plannen voor 2016. Daarna zullen we updates blijven geven via e-mail (inclusief uw maandoverzicht) en zullen u ver van te voren op de hoogte stellen van eventuele veranderingen.
Servicekosten
Welke servicekosten heeft u vandaag aangekondigd? Hoe hoog zullen die servicekosten zijn?
De geplande servicekosten zijn kosten die alleen voor reizigers gelden. Reizigers betalen een klein percentage over elke online boeking die ze via HomeAway doen. Het tarief is aannemelijk afhankelijk van de totale kosten van de huur, hoewel we nog steeds aan het testen zijn wat het ideale tarief is.
Wanneer zullen de servicekosten in werking treden? Op welke websites? In welke landen?
Uiteindelijk zullen de servicekosten voor reizigers op elke website die onderdeel uitmaakt van de HomeAway-familie, inclusief HomeAway.nl, worden ingevoerd. Het zal eerst in de Verenigde Staten worden uitgerold. In Europa zal het in het tweede kwartaal van 2016 worden ingevoerd. Daarna zal het naar aanvullende websites wereldwijd worden uitgerold.
Waarom doen jullie dit? Wat gaan jullie doen met de extra inkomsten?
Na zorgvuldige planning en onderzoek, hebben wij vastgesteld dat door de invoering van servicekosten, HomeAway zelfs meer waarde kan bieden aan onze eigenaren en eigendomsmanagers. Daardoor kunnen we meer dan ooit tevoren investeren in gebieden als marketing, trust and security en mobiel. Dankzij deze investeringen kunnen we onze jarenlange missie bereiken om het vinden, boeken en verblijven in een vakantiewoning beter te maken dan een hotel, en daardoor krijgt u meer klanten.
Zullen servicekosten reizigers er niet van weerhouden bij HomeAway te boeken?
Gebaseerd op uitgebreid onderzoek, denken wij niet dat servicekosten reizigers ervan weerhouden te boeken. Servicekosten zijn gemeengoed in de reis- en vakantie-industrie. Ons eigen onderzoek en evaluatie van wat online reisbureaus, concurrenten en vermogensbeheerders doen, geeft aan dat reizigers bereid zijn servicekosten te betalen. In ons geval zullen de kosten ons helpen om onze marketinguitgaven te verhogen waardoor er meer reizigers uw advertenties op onze websites zullen zien. Het stelt ons ook in staat om meer te investeren in reizigersvriendelijke functies, zoals verbeterde bescherming tegen zaken als fraude en dubbel geboekte of verkeerd voorgestelde woningen voor gasten die via HomeAway afrekenen.
Vertrouwen en veiligheid
Welke nieuwe producten voor gegevensbeveiliging biedt HomeAway aan reizigers? Zijn die voor iedere reiziger beschikbaar?
Voor reizigers die betalen via HomeAway's betalingsprocedure zijn we van plan om een betere volledige dekking te bieden (zonder bijkomende kosten) voor zaken als fraude en dubbel geboekte of verkeerd voorgestelde woningen. Deze bescherming voor reizigers zal in het tweede kwartaal van 2016 in de VS en Europa worden uitgeroldd, en zal in een later stadium wereldwijd worden uitgerold voor extra websites van de HomeAway-familie.
Beste match
Wat is 'Beste match'?

Ons doel bij HomeAway is om reizigers de woningen in zoekresultaten te tonen die het snelst geboekt zullen worden. Het is een systeem dat we Beste match noemen en dat in september 2015 is geïntroduceerd. Voorheen werden de woningen in de zoekresultaten gesorteerd op advertentiekwaliteit. De factoren in uw overzicht advertentiekwaliteit blijven belangrijk, maar de Beste match neemt meer in beschouwing.

Na het uitfilteren van resultaten naar advertenties die passen bij de zoekcriteria van de reiziger, zoals datums en groepsgrootte, werkt het Beste match-systeem door het selecteren van de advertenties die het beste passen bij de voorkeuren van de reiziger en die de beste boekingservaring bieden. Voorkeuren van een reiziger worden aangegeven door dingen zoals de filters die ze gebruiken, het apparaat of de locatie vanaf welke ze zoeken, en hun vorige vragen en boekingen. Het soort boekingservaring die een advertentie biedt, wordt het best aangegeven door factoren zoals nauwkeurigheid van de kalender, reactiesnelheid en acceptatie van online boeken. Een advertentie biedt een goede boekingservaring als de reiziger in staat is om snel en betrouwbaar te boeken.

Wij testen voortdurend dit systeem om verdere optimalisaties te bepalen waardoor er meer zal worden geboekt. Meer informatie

Mijn abonnement
Zijn jullie van plan om te stoppen met het aanbieden van abonnementen? Gaan jullie over op alleen een Advertentie op basiscommissie-model?

Wij bieden u mogelijkheden voor de advertentie van uw vakantieverblijf op de websites van de HomeAway-familie. Hierdoor hebben wij geen plannen om te stoppen met onze jaarabonnements- EN Advertentie op basiscommissie-producten. Wij zullen een abonnement blijven aanbieden omdat we weten dat veel van onze klanten daar de voorkeur aan geven.

Gaan jullie ook een prijsverlaging invoeren voor jaarlijkse abonnementadvertenties?
HomeAway is toegewijd aan onze jaarabonnementen en zal een prijsherziening overwegen en waar mogelijk toeslagen bieden.Voor eigenaren met een jaarabonnement, zijn we van plan om prikkels te bieden voor degenen die online boeken gebruiken of bieden.