"Netiquette" voor de communicatie van uw verhuur


"Netiquette" voor de communicatie van uw verhuur De meeste communicatie betreffende de verhuur van uw vakantiehuis gebeurt online. We begrijpen dat dit soms wat moeilijkheden met zich mee kan brengen. De beginselen van het surfen op internet en het vinden van informatie zijn redelijk bekend, maar u als online adverteerder heeft te maken met nog een aantal andere richtlijnen, die wellicht niet helemaal duidelijk zijn.

Als u niet voorzichtig bent met berichten kunnen de interpretaties van uw gasten zomaar een afkeer van u betekenen. Zonder basis van face-to-face communicatie of een telefoonstem, kan de toon van wat we willen communiceren via internet, zomaar verkeerd vallen. U moet dus voorzichtig zijn met wat u schrijft en zelfs dan zijn er geen garanties.

Dit is waar de ‘netiquette’ bij komt kijken. Door de volgende simpele richtlijnen aan te houden, verzekert u zichzelf ervan, dat wat u wilt communiceren ook op de juiste manier geschreven en geïnterpreteerd wordt.


GEBRUIK NIET CONSISTENT HOOFDLETTERS

Uw huurders zullen zich afvragen waarom u toch zo loopt te schreeuwen. Sommige mensen denken dat hoofdletters gemakkelijker te lezen zijn of beter de aandacht krijgen van de lezer. Helaas is dit niet waar, de meeste mensen storen zich hieraan. Hoofdletters zetten een verkeerde toon (schreeuwend, neerbuigend) die u te allen tijde wilt vermijden.


Huiseigenaren Community


Ontvang na uw gratis en vrijblijvende registratie direct toegang tot alle handleidingen, adviezen en voorbeelden van huurovereenkomsten!


Registreren























widget-beginnerguide.jpg